Polazak: 09:00 sa mostića na potoku Zala u Podkilavcu

Organizator: Sandra 0914883200, Anita i Damir

Težina: K2 – T1

Kad ja obajden moju Grobnišćinu
i z okun kad dotaknen Stari grad i kad te ja zagrlin uz Ričinu moju ti jubav dajen srcen rad…

Nedjelju 2. travnja pohodimo Hahlić i KT 8 Obruč (1376 m)

ponosnog čuvara Grobničkih Alpi i čitave Grobnišćine
Počeli smo raspjevano sa najavom, pa nastavljamo dalje istim ritmom…
Početna točka našeg planinarskog izleta je mjesto Podkilavac .
U 9:00h pored mostića na potoku Zala (2,5 km od kružnog toka u Dražicama) je parkiralište gdje ćemo parkirati aute. Na deblu starog hrasta, pričvršćena je info-ploča sa smjerokazima i s potrebnim vremenima hoda do pojedinih odredišta.

Kao pravi planinari, tu krećemo(happy), staza u početku vodi po požarnoj cesti i lagano se uspinje te započinje sve oštriji uspon i nastavlja po makadamskoj šumskoj cesti koja je nekada bila asfaltirana i koja se povremeno krati prečacima do križanja planinarskih putova.
Do ove točke se može doći i automobilom ako se želi skratiti vrijeme uspona.
Na ovom križanju prema istaknutim smjerokazima, uspon je moguće nastaviti do planinarskog doma po dvije varijante i to: „lakši put- pod planinu “ i „strmo – preko kolci”.
Mi ćemo odabrati smjer „lakši put“. U nastavku, planinarska staza slijedi malo lošiju makadamsku cestu i prolazi pored još nekoliko stanova grobničkih ovčara, dok se makadamska cesta na nekoliko dobro označenih mjesta krati prečacima.
Nakon izlaska iz šume dolazi se na gole travnate planinske obronke.U nastavku dobro uhodana planinarska staza vodi do sedla malo oštrijim usponom uzbrdo, po travnatoj padini, sa stalnim vidicima na Grobničko polje i more. Ovaj dio uspona do sedla s lijeve strane Ćunine glave je malo oštriji i zamorniji.
Sa sedla treba krenuti u smjeru Obruča do prijevoja i do dolaska na goli hrbat. Na prijevoju se lijevo odvaja staza koja se „pod planinu“ spušta do Podkilavca, dok na tom mjestu uspon treba nastaviti ravno po kamenitim grebenom, bez posebno vidljive staze, od markacije do markacije.
Nakon nešto više od sat hoda dolazi se na gole kamenito-travnate padine, s kojih vidici postaju dalji i ljepši. Nakon kratkog spusta do prijevoja pod vrhom Obruča, slijedi završni uspon djelom kroz velike kamene blokove na sam vrh. Tamo imamo puno toga za pečatirati, pa nemojte zaboraviti svoje planinarske dnevnike.

Slijedi silazak sa vrha Obruč, te odmor i ručak u planinarskom domu Hahlić. Postoji mogućnost dogovora za ručak u domu.
U nastavku planinarska staza vodi od kolca do kolca. Upravo po drvenim kolcima, koji služe kao orijentir cijela je staza dobila svoje ime – “preko kolci”.
Uz oštri silazak po travnatoj padini, sa stalnim vidicima na Grobničko polje i more. Zatim staza ide po kamenitoj strmini, uz stijene kroz koju je prolaz osiguran sajlom.
Visina polazišta: 319 m
Visina odredišta: 1374 m
Uk. vis. raz. uspona: 1154 m
Ukupna duljina: 8 km
Zahtjevnost staze: Srednje teška

Oprema: Osobna planinarska oprema (klikni za detalje) prilagođena godišnjem dobu i planini. Hrana iz ruksaka

Napomena:

Na izletu, sudionici su dužni poštivati upute i odluke vodiča, koji se u vođenju izleta rukovode dobrobiti za sve članove grupe i stvaranja uvjeta za sigurnost i uživanje svih sudionika na planinarskom izletu.

Odazivom na izlet svaki pojedinac potvrđuje da je upoznat s planom i zahtjevima izleta i da je s njime suglasan, te da ispunjava zdravstvene, fizičke i tehničke uvjete za sigurno sudjelovanje na izletu, te da pristupa na izlet na vlastitu odgovornost.